Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 14 september 2017

In The Spotlight, Scrap On Line


Het is vandaag een In The Spotlight dag en het lichtje schijnt op het project wat ik had gemaakt voor de SOL van afgelopen dinsdag. Iedereen die meedeed aan de SOL maakte dit project aan de hand van mijn aanwijzingen.

Ik zou nog wat extra foto's laten zien. En dus dat doe ik hier op mijn blog.

Wat we gemaakt hebben is een klein foto album. Dat van mij is nog steeds niet af maar ik heb vanavond nog wel tijd om eraan verder te gaan.
Hieronder zie je de buitenkant. De Starbucks stempel is een Lucky Find in een klein hobby winkeltje in Scotsdale Arizona. Kon ik natuurlijk niet laten liggen.


Hieronder zie je het album als het open staat. Aan beide kanten heb je plaats om foto's te plakken.


Hieronder zie je een aantal pagina's van mijn album.





De Coffee Break Suite is natuurlijk super geschikt voor mijn Starbucks verslaving. En ik heb sinds gisteren ook de Merry Café in huis. Heel goed te gebruiken met alle Coffee Cups Framelits. En omdat ik ook dol ben op bv Pumpkin Spice Latte en de Kerstdrankjes van de Starbucks komt deze  stempel set ook goed van pas.

Alle informatie over dit leuke album en hoe je het maakt vind je op onze Facebook Pagina. Het staat daar bij de bestanden.

2 opmerkingen:

  1. Het is echt een super leuk album, dat gaat zeker gemaakt worden na het Creative Stampin' Weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat super gaaf gemaakt Eveline....mooie kleurtjes heb je gebruikt!
    Het is net of ik het tegen mijn dochter heb....zij heet ook Eveline....en je schrijft het ook zo!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.