Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 7 juni 2017

In The Spotlight, Vaderdag/mannenkaarten.



Goedemorgen! Het is donderdag, mijn dag om een project te laten zien wat ik gemaakt heb voor onze In The Spotlight serie. Deze week is het thema, Vaderdag/mannenkaarten. 
Maar eerst even wat anders. Hebben jullie gezien dat de banner bovenaan mijn bericht anders is? De oude banner had Watermelon Wonder in het design en die kleur is niet meer. Dus heeft Danielle deze nieuwe banner gemaakt. Leuk is tie hè?

Verder naar mijn kaart. Ik heb altijd moeite met mannenkaarten. Maar ik vind het exemplaar hieronder dan wel weer geslaagd. Ik houd altijd voor ogen dat het rustige kleuren moeten zijn, weinig versierselen en geen lint natuurlijk maar Linen Thread kan dan weer wel.
Ik heb eerst een stukje Whisper White rijkelijk met Versamark bewerkt en daarna met Copper Embossing poeder ge-embossed. Daarna met de mooie nieuwe Happy Birthday Thinlits en de Big Shot uitgestanst.
De kaart basis is een stuk Thick Whisper White Cardstock. Ik heb twee smalle strookjes Island Indigo aan beide zijden geplakt en bedacht daarna dat ik dat wel kon bestempelen met de tekst stempel uit Background Bits. Maar dat ging prima! Ik stempelde natuurlijk ook op het wit van de kaart maar dat zie je niet. Het leuke hout papier komt uit de Wood Textures Designer Series Paper Stack, 48 vellen 15 x 15 cm. En het fijne aan dit nieuwe blokje papier is dat het 48 LOSSE vellen zijn, niet meer verlijmd dus. 
En verder heb ik de kaart afgewerkt met een in Island Indigo gestempeld woordje Friend op een stukje Island Indigo Carstock. En als laatste een stuk Linen Thread dat ik 3x om de kaart heb gewikkeld. Leuk of niet? Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Gebruikte materialen:

Cardstock: Thick Whisper White, Island Indigo
DSP: Wood Textures Designer Series Paper Stack
Stempels: Background Bits, Jar of Love
Inkt: Island Indigo, Versamark
Also: Linen Thread, Happy Birthday Thinlits, Copper Embossing Powder, Stampin' Dimensionals, snail, Big Shot.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.