Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 3 mei 2017

In The Spotlight, Ice Cream!


Bekentenis! Ik ben geen grote ijs eter. Nooit geweest. Het enige ijs wat ik lekker vind is sorbet ijs en dan in de smaken citroen, meloen en banaan. Nu weet ik niet zeker of die laatste ook sorbet ijs is maar het is wel lekker. Alle andere smaken mogen jullie hebben.

Maar ijsjes op een kaart gaat natuurlijk prima. En aangezien het thema deze week eten en drinken is het ik maar ijsjes gemaakt met de superleuke set "Cool Treat". Deze set met de bijpassende stansen "Frozen Treats" staan in de voorjaar/zomer catalogus en is nog te bestellen als Bundle tot en met 31 mei. Daarna is de set nog wel te bestellen en ook de Framelits, want ze komen terug in de nieuwe catalogus, maar niet meer als Bundle. Dus sla je slag nog even als je deze set net als ik heel leuk vindt en bespaar 10% op de aankoop hiervan.

Ik heb 19 mei een Cool Treats workshop en ik moest de voorbeelden nog maken. Nu heb ik meteen 1 kaart klaar. Onder mijn kaart vind je een foto waar alle kaarten op staan die we dan gaan maken. Ik wordt er helemaal blij van. 
Van de rechterkant van mijn kaart is ongeveer 2.5cm afgesneden. Het groene papier met de witte puntjes zit vast aan de binnen/achterkant van de kaart. 


Dit zijn al de kaarten die we gaan maken op 19 mei. Leuk zijn ze hè? Dit is een workshop die je aangeboden krijgt als je Stampin' Up! demonstratrice bent. Heel handig. Scheelt veel denkwerk en je kunt een leuke workshop geven.



Gebruikte materialen:
Whisper White thick cardstock
Watermelon Wonder cardstock
Frozen Treats Specialty Designer Series Paper
Tasty Treats Designer Washi Tape
Cool Treats stempelset
Pool Party, Watermelon Wonder, Peekaboo Peach, Pear Pizzazz, Crumb Cake inkt
Versamark inkt
White embossing powder
Heat tool
Frozen Treats Framelits Dies

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.