Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 19 april 2017

In The Spotlight, afscheid In Colors 2015-2017


Deze week In The Spotlight, de In-Colors 2015-2017. 

Het is altijd even slikken tegen de tijd dat de In-Colors gaan verdwijnen. Dit keer de super mooie kleuren Mint Macaron, Crushed Cucumber, Watermelon Wonder, Tip Top Taupe en Delightful Dijon. 
En natuurlijk niet alleen het papier en de inkt, maar ook het lint, de embellishments, de re-fills. Alles gaat verdwijnen. Hebben jullie uit deze serie een favoriet? 
Gelukkig weet ik al wat de nieuwe kleuren worden. Het verdriet zal snel voorbij zijn.

Ik ben met het In-Colors Desigener Series Paper Stack aan de slag gegaan. Daar heb ik nog best wel veel van. Tijd dat het gebruikt wordt. Ik heb de diagonale streep gebruikt. En dan een stuk wat net iets kleiner is dan mijn basis. Dan komt het ook goed uit.


Ik heb verschillende kleuren gebruikt voor mijn kaarten. De bovenste is mijn favoriet. 


En omdat ik toch bezig was heb ik maar meteen 8 kaarten gemaakt. Vier verjaardags kaarten en 4 dank je wel kaarten. 
Mijn moeder is momenteel op bezoek bij mij en deze kaarten neemt zij zaterdag mee als ze naar huis gaat. Zij vindt het leuk om door mij gemaakte kaarten te versturen. Ik had er meer willen maken met nog meer In-Colors maar ik had niet zo veel tijd deze week, ook omdat mijn moeder er is. Ik wil niet teveel beneden gaan zitten. Als ik er nog meer maak dan stuur ik ze wel op! 







Gebruikte materialen:
In-Colors 2015-2017 Designer Series Paper Stack, inkt en cardstock
Stempels: Sweet Cupcake, Botanical Blooms
Botanical Builder Framelits
Bunch of Banners Framelits

Het Creative Stampin' Weekend Lente Editie ligt net een paar weken achter ons maar het volgende Creative Stampin' Weekend Herfst Editie staat al weer gepland. Van vrijdag avond 22 september  t/m zondag middag 24 september 2017. Geef je op en geniet van dagen vol creativiteit, gezelligheid en verrassingen.
Voor vroege vogels is er een korting van € 7,50 op de totaalprijs. Maar dan moet je je wel opgeven vóór 15 mei! HIER is de link naar het inschrijfformulier.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.