Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 30 maart 2016

Feest

Het is feest hier vandaag dus tijd voor koffie en taart, sorry een kaart. Nou ja, vooruit, ook een stukje taart. Jack is jarig vandaag dus vandaar de kaart en taart. De kaart weer bijtijds gemaakt, gisteravond. Ik houd wel van een beetje werkdruk! Ik zag van de week een leuke kaart van Wplus9 en die heb ik ge-CASed. Handig als je zelf geen inspiratie hebt. De taart is een echte Hollandse appeltaart van Koopmans, er is hier in de buurt een winkel die deze mix verkoopt. De taart was erg lekker.


Ik heb voor de kaart een van de ballonnen uit de Balloon Celebration stempelset gebruikt, in 4 kleuren, de zwarte randjes heb ik met een Project Life pen gemaakt.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.