Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 10 maart 2015

Butterfly love

Afgelopen zaterdag had ik een team dag. En wat was het gezellig! We hebben 3 projecten gemaakt, ik heb een Project Life presentatie gegeven en na afloop zijn we nog gezellig uit eten geweest met 7 meiden. Het was een prima dag.

Caroline had gevraagd of iedereen een tot drie projecten mee wilde nemen voor de inspiratie tafel. Ik had onder andere deze kaarten meegenomen. Ik heb het vellum ingekleurd met de Stampin' Write Markers, vier kleuren op elke kaart. Het vellum is het Sheer Perfection Designer Vellum Stack. Dit vellum is één van de 4 nieuwe Sale-A-Bration producten die je kunt uitkiezen bij een besteding van € 60,- of meer. 





Het volgende project is een layout! Zo lang geleden dat ik een layout heb gemaakt. En het is zo leuk. Wel makkelijk dat we van Angelique een voorbeeld kregen en het papier. Dan hoef je zelf niet zo na te denken.

Hier nog een groepsfoto. We hebben allemaal een super dag gehad geloof ik als ik de berichten op onze Facebook pagina lees. 



2 opmerkingen:

  1. En wat had je een gave voorbeelden meegenomen!! Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...wat een prachtige kaarten!!! Echt heel mooi!

    Groetjes Suus

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.