Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 16 februari 2015

30 Dagen Challenge

Caroline heeft ons een 30-dagen Challenge gegeven. Vanaf 8 februari elke dag een project/kaart plaatsen op onze speciale Creatieve Harten Facebook pagina. En ondanks dat het heel rustig is op mijn blog ben ik toch echt wel bezig met het maken van van alles en nog wat.

Ik ben helemaal bij en ik zet de eerste 8 dagen hieronder.

Dag 1


Dag 2


Dag 3


Dag 4


Dag 5


Dag 6


Dag 7


Dag 8



Ik heb voor jullie ook nog de Weekly Deals. Totaal vergeten vorige week. Deze aanbiedingen zijn nog geldig tot 17 februari.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.