Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 8 januari 2015

Mini Treat Bag, nog een keer!

Gisteren heb ik laten zien hoe je een Mini Treat Bag kunt maken uit 2 vellen DSP van de Stampin' Up! paper stacks. 

Vandaag ben ik weer een stapje verder gegaan en heb een staand zakje gemaakt met 3 ril lijnen. Beide zijkanten en de onderkant op 0.5" rillen en vouwen. Voorzichtig rillen en vouwen want DSP is teer!
Als je het goed doet krijg je 2 driehoeken aan de onderkant die je onder het zakje vast zet.


Ik heb de voorkant rustig gehouden. De stempelset die ik heb gebruikt is de "You Plus Me" stempelset, deze staat in de Lente/Zomer catalogus. Ideaal voor Valentijns dag.


It only takes 3 score lines to make this standing little bag. I scored on 0.5" on the bottom and the 2 sides. 



2 opmerkingen:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.