Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

dinsdag 23 september 2014

Eigen haard...

....is goud waard. Dat gezegde kennen we allemaal wel.
Ik heb deze kaart gemaakt voor mijn schoonmoeder die morgen naar huis mag na een paar weken in het ziekenhuis. Niets ernstigs maar wel langdurend.
De tekst "eigen haard" komt uit de Nederlands talige Hostess set "Alledaagse Avonturen", echt een super leuke set die je zou kunnen uitkiezen bij een bestelling van € 200,- of meer of als je lid bent/wordt van de Hostess Club.
De krans is gestempeld met de "Wondrous Wreath" stempelset. Deze kun je vinden in de Herfst/Winter catalogus. Het is een hele leuke stempelset die je kunt gebruiken voor meerdere jaargetijden. Ik heb herfstkleuren gebruikt en dan is het een herfst krans.

TIP: omdat dit een photopolymer stempelset is (waar je dus doorheen kunt kijken) is het makkelijk om de blaadjes van de stempel op te lijnen. Het is nog makkelijker als je de stempel met de losse blaadjes eerst stempelt en daarna de stempel met de vele blaadjes erover heen stempelt.





1 opmerking:

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.