Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 17 juli 2014

Weekly Deals en vooraankondiging Bloghops.

De wekelijkse aanbiedingen!
Geldig tot en met 22 juli
Mooie prijzen voor de ponsen die erbij staan. 
Je kunt deze aanbiedingen kopen via de webshop of via de mail,
evelinevanheijst@ziggo.nl



We gaan Hoppen dit weekend.
Komende zaterdag is er een Pinkies Blog Hop. 
De Pink Ladies/Lads is het team waar ik in zit. Michelle Last (GB) staat aan het hoofd van ons team. Je hopt daarom ook langs veel Engelse en Nederlandse blogs.
Tijdens deze bloghop ga je veel projecten zien gemaakt met producten uit de nieuwe catalogus.
Wij beginnen om 09.00 uur Nederlandse tijd.
Ik wens jullie alvast heel veel plezier


En dan hebben de Nederlandse Stampin' Up! demonstratrices ook een bloghop.
Ook om te laten zien wat je allemaal met de nieuwe producten kunt maken.
Omdat er zoveel enthousiaste Nederlandse Demo's mee wilden doen aan deze bloghop is deze verdeeld over 3 dagen, vrijdag, zaterdag en zondag!

Kom morgen terug om mijn project te zien. 

Ik wens jullie allemaal heel veel hop plezier.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.