Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 10 april 2014

Embossing paste?

Oh ja! Stampin' Up! en embossing paste gaan prima samen. Afgelopen weekend op de ARTSpecially beurs een grote pot Liquitex gekocht. En dat moest natuurlijk meteen uitgeprobeerd worden. Het stencil wat ik wilde gebruiken had ik al klaar liggen, ik had alleen nog geen embossing paste. Ik heb de Hexagon Hive Thinlits Die 2x uitgestanst uit Whisper White en op elkaar geplakt. Toen de achtergrond gemaakt. Smeert als boter, was gewoon super leuk om te doen. Ik heb het de hele nacht laten drogen en toen de kaart afgemaakt.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.