Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 1 december 2013

Nieuwtjes!

Wat gaat de tijd toch snel. Vandaag al weer 1 december. Ik moet nog beginnen aan het grootste gedeelte van mijn Kerstkaarten maar zit met mijn hoofd nog in Manchester en het wil op het moment niet zo komen, de inspiratie. En dan vieren wij samen met mijn moeder, oudste zus en mijn broer volgende week Pakjesavond dus er moeten ook nog rijmen gemaakt worden. Druk, druk, druk. Maar wel leuk allemaal.

Ik ben vandaag al weer een week terug uit Manchester. Een ervaring waar ik nog heel lang met veel plezier aan kan terugdenken.

Tijdens de dagen daar kregen wij ook sneakpeeks uit de nieuwe voorjaarscatalogus, Sal-A-Bration producten kwamen voorbij en sommigen producten werden al uitgedeeld aan alle aanwezigen!!

Zo kregen wij ook te horen dat de "UNDEFINED stamp carving kit" naar Europa kwam, met ingang van 22 november.

Klik op de foto voor de flyer

En twijfel je nu wat je precies met deze kit kunt doen dan moet je even op het blog van Monica Gale gaan kijken. Die heeft een stempel gemaakt met deze kit, in een woord WAUW! Nu heeft zij een hele grote stempel gemaakt maar stel dat je je eigen initialen wilt hebben in stempelvorm! Alles is mogelijk. Er is ook een refill kit.
Stampin' Up! heeft ook een board op Pinterest waar heel veel voorbeelden op staan. 

En dan heb ik ook nog een video voor jullie. 
Veel plezier.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.