Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 2 augustus 2013

Buy 3 get one free!!

Ondanks het veel te warme weer (25º C vind ik ook lekker) toch maar achter de computer gaan zitten want Stampin' Up! heeft weer een leuke nieuwe aanbieding voor de maand augustus en natuurlijk de nieuwe "Best Of" stempelset. Dus met de tafelventilator naast me op het bureau en een handdoek onder mijn armen (anders blijf ik elke keer aan het bureau vastplakken) toch maar even aan de slag.

van 1 tot 31 augustus kun je je voorraad Designer Series Paper aanvullen met gratis papier. Als je 3 series DSP koopt krijg je er één gratis.
Let op: Dit geldt voor geselecteerde series.


Klik op de foto voor meer informatie

En vanwege het 25 jarig bestaan van Stampin' Up! is er weer een nieuwe stempelset voor de maand augustus, deze heet " Best of Shelli", en voor iedereen die dat niet weet, Shelli is de CEO en Co-founder van Stampin' Up!

Klik op de foto voor meer informatie.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.