Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 17 mei 2013

Weer eens wat anders.

Mijn broertje had aan mij gevraagd of ik een kaart voor een vriendin van hem wilde maken. Thema, golf, kleur, roze omdat Erna altijd met roze golfballen speelt. Nu had ik van voor mijn Stampin' Up!® tijd nog een leuke golf stempelset. Die kwam nu mooi van pas. De achtergrond heb ik gemaakt met een acryl stempelblok en stempelinkt. Goed nat gespoten met een mengsel van Champagne Mist en gedenatureerde alcohol. Er ligt dus een mooi glitter laagje op de kaart wat je helaas niet kunt zien op de foto.


My brother asked me to make a card for him to send to a friend. Theme: golf, color: pink because his friend likes to play golf with pink balls. I had this stampset from before I became a Stampin' Up! demonstrator. I made the background with ink pads and a clear block, spritsed it with Champagne Mist mixed with rubbing alcohol.


Herinnering:
Je kunt nog tot morgenavond een bestelling plaatsen met 15% korting, mijn mei actie omdat ik deze maand alweer 6 maanden Stampin' Up! demostratrice ben.


Supplies:

Clear block: #E
Cardstock; Primrose Petals, water color paper
Ink: Summer Starfruit, Raspberry Ripple, Primrose Petals, Old Olive
Stamps; Stash
Champagne Mist
Marker: Raspberry Ripple

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi, vooral zomerse kleurtjes, hebben we echt nodig nu.
    Fijn weekend
    leen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vrouwelijke kaart!
    Freubelgroetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is heel leuk! Maar inderdaad anders dan we van jou gewend zijn. Groetjes Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.