Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 9 februari 2013

Pinkies blog hop, part 1



Goedemorgen allemaal.

Vandaag én morgen kun je genieten van de bloghop van de Pink Ladies/Lads. Dé manier om te laten zien hoeveel leuke producten in de nieuwe lente/zomer catalogus van Stampin' Up!® staan en wat je ermee kunt doen. Er doen 22 bloggers aan mee vandaar dat de blog over 2 dagen is verspreid.
Vandaag begin je op het blog van Michelle en vandaar kun je lekker rondhoppen.

Mijn project staat gepland voor morgen. Kom dus vooral gezellig terug voor de link.

Veel plezier.

Today and tomorrow the Pink Ladies/Lads have a Spring/Summer 2013 bloghop. To showcase the wonderful new products from Stampin' Up!®. The blog hop today starts on Michelle's blog. Have a lot of fun and do come back tomorrow for the link to part 2.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.