Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 23 februari 2012

12 tags of 2012

Het zal niemand zijn ontgaan (zij die Tim Holtz volgen dan) dat Tim de "12 tags of Christmas" heeft veranderd in "12 tags of 2012". Dus elke maand een nieuwe tag en een volle maand om er zelf een te maken. Geeft  stukken minder stress in december! Hier is mijn tag voor februari.

Tim Holtz changed his "12 tags of Christmas" to "12 tags of 2012". Less stress in December and a full year of one tag a month. Here is mine for February.



Supplies:
Kraft tag
Embossing folder: Cuttlebug
Ink: Memories, white, Ranger distress ink, fired brick
Tickets: Tim Holtz, idea-ology
Honeycomb paper: Inky Antics
Heart die: Spellbinders
Cupid: die cut from the Silhouette store
Stapler: Making Memories
Twine: PTI, button twine
Stickles: Ranger Christmas red
Key hole charm: stash, probably Tim Holtz
Ribbon: stash

10 opmerkingen:

  1. Ik had het nog niet gezien! Maar leuk, en inderdaad iets meer tijd. Dat is ook wel fijn. Jou Tag is goed gelukt. Kon weer even bij lezen, en je kaarten voor de Jingle Bell challenge zijn ook leuk geworden! Gr. lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is hartstikke leuk geworden. En waar haal jij nou zo snel weer dat honeycomb paper vandaan. Super!!

    Sandra :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a lovely tag with lots of yummy details, and so smart to start early!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze is super mooi geworden Eveline!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen,

    Ik kwam uw site tegen op de de Tim Holtz blog en wilde u feliciteren met het winnen van de challenge!!

    Groetjes Cis-sy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eveline, jij ook gefeliciteerd. Wat leuk he om je naam daar tussen dat rijtje te zien staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met winnen op TH's blog!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super gave tag! Gefeliciteerd! Echt erg leuk dat je gewonnen hebt! Ben net ook volger van je geworden! Je maakt echt hele mooie dingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.