Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zondag 4 december 2011

Tag #1 à la Tim Holtz.

Het is weer de tijd van het jaar dat Tim Holtz de " 12 tags of Christmas" op zijn blog zet. Het 5de jaar al weer, 12 dagen genieten van zijn werk. Vorig jaar heb ik één tag gemaakt, nu al 2.  Nummer 2 komt in het volgend bericht. Ik heb bijna niets van de producten die hij gebruikt maar ik heb zo veel zooi dat ik van mij zelf niets nieuws mag kopen :(  en dan wordt je vanzelf wel inventief.
Hier is #1

I love the " 12 tags of Christmas" by Tim Holtz. I made one last year and this year already 2. The second I'll show in the next post.  I don' have all the product he uses but I make myself use my stash. It makes you quite inventive.


2 opmerkingen:

  1. Ze zijn prachtig, Eveline!
    Ik heb het zelfde probleem. Maar gebruik mijn Silhouette wel wat meer nu!

    gr
    San

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.