Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 8 juli 2011

Laatste schooldag.

Jack en ik hebben net Tom uitgezwaaid. De laatste schooldag. Vanmiddag om 2 uur is hij uit. Simone is al een week thuis, die hoeft vandaag alleen nog maar haar rapport op te halen. Ze zijn beide over. Tom naar groep 8 en Simone naar HAVO 5. Volgend jaar dus CITO en eindexamen. Twee belangrijke gebeurtenissen. Maar eerst VAKANTIE.
O ja, gisteravond nog een kaart zitten maken voor de leraar van Tom. Ik had weken geleden al een leuk doosje gekocht bij de AH, gevuld met kleurige bureau accesoires. En dan nog op die laatste avond moeten versieren. Ik leer het nooit!!
Ik heb een schets van Kristina Werner gebruikt die ze had gemaakt voor Summer Card Camp.



Today is my son's last day at school. So I made a card for his teacher. In the tin are paperclips etc. I used Kristina Werner's sketch from Summer Card Camp. The card says "thank you".


Gebruikte materialen/materials used:
Cardstock: Bazzill, kraft
Patterned paper: Cosmo Cricket, Garden variety
Punches: EK succes, 5/8 circle punch, SU jewelry tag punch
Dies: Papertrey Ink, stars
Alpha's: Basic Grey, white chololate chip stickers, MM, tiny alpha's
White gel pen

6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart eveline! Ik zat gisteren met het zelfde papier en dezelfde sketch in mijn handen. Maar hebt toch voor wat anders gekozen. LOL!
    Heb je de nieuwe kleuren combo's gezien?

    gr

    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sheila M Jones8 juli 2011 om 03:32

    This is lovely!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke combinatie! Ziet er heel stoer uit: de leraar zal er vast blij mee zijn!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great use of this weeks colors! Love the semi circle shape on the front of the card and your faux stitching!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaartje Eveline!
    groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love this card! I tried this sketch too, and I don't like what I made! Yours is beautiful! I love the scalloped edge! Check mine out! www.greenpapyruscrafts.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.