Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 7 maart 2011

It giet oan.

Vind ik zo'n leuke uitdrukking. Komt nog uit de tijd dat wij in Friesland woonden. Zo'n prima jaren gehad, en ook nog een Elfsteden tocht meegemaakt.
Maar ja, daar gaat dit berichtje natuurlijk niet over. Maar over Jack z'n operatie. Die staat gepland voor komende vrijdag. Behoorlijk pittige operatie wordt het. Maar als er niet te veel complicaties zijn zijn de vooruitzichten redelijk goed. Even afwachten dus. Eerst de OK en dan het herstel.
Ik heb vorige week samen met mijn zus een kaart gemaakt voor Jack, zij is heel kreatief maar dan op een totaal ander vlak, zij schildert en leuk ook, maar van kaarten maken heeft zij geen kaas gegeten. Ik heb haar al de pleisters uit laten stanzen met de Cuttlebug en dat vond zij toch wel heel leuk.



My husband is going to have his surgery coming Friday. It's a big surgery with lots of people involved. His neurosurgeon is optimistic about the surgery so we should be too. 
I made this card for him last week together with my sister who had come around for tea. It's made with an old sizziz die and we had lots of fun making it.  



6 opmerkingen:

  1. Leuke kaart geworden!! Gelukkig dat het vrijdag eindelijk zo ver is! Sterkte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk stanzen van die pleisters, waar zijn die van?
    sterkte met de operatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaart is leuk geworden! Veel sterkte gewenst met de operatie en herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This fun card will surely cheer your husband up, Eveline. My thoughts and prayers for a successful surgery on Friday.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely card, Eveline! I hope your husband is going to be OK. I'm thinking about you all and sending you my hopes for a successful surgery and a speedy recovery! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke kaart eef!!!
    wens Jack sterkte voor morgen, en jij natuurlijk ook, want het wachten zal ook wel lang duren, ik denk aan jullie!!!!
    groetjes marielle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.