Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 25 oktober 2010

Halloween kaart.

Dit is pas mijn tweede Halloween kaart voor dit jaar. Ik weet niet of er nog veel bij komen want ik zit wat krap in mijn tijd deze week (en misschien te laat begonnen). Ik vertrek woensdag naar Rome voor 4 dagen met mijn moeder en 2 zussen. Zondag zijn we weer terug.

Op het Moxie Fab World blog was er een challenge, maakt een Halloween kaart. Daar heb ik deze voor gemaakt. Het plaatje komt van Vintage Holiday crafts.


This is my card for the Halloween Challenge on the Moxie Fab World blog. It's only my second Halloween card this year and probably the last. I'm running out of time and I'll be leaving for Rome on Wednesday. Birthday present from my sisters and myself to my mother when she turned 80 last year. We'll be back on Sunday. I'm really looking forward to our trip. We booked a great hotel right in the middle of Rome.
Back to the card, the image is downloaded from the Vintage Holiday Crafts site.

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Eveline! Erg leuk plaatje heb je gebruikt :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Eveline! En veel plezier in Rome!

    gr
    Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief plaatje! Niet een waar je aan denkt bij Halloween! Maar je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is beautiful! I love the embossing and the vintag image. Thanks so much for sharing in the Moxie Fab World!

    Paper Crafts Go-to Gal
    Betsy Veldman

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Eveline! Best witches to you as well! Thanks for linking up to the Bopping for Fright-spiration post in the Moxie Fab World! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.