Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 25 juni 2010

Kaart voor CPS #172

Tom heeft én vandaag én zondag een verjaardagsfeestje. Twee jongens. En dus twee jongenskaarten. Gelukkig heb ik van die papier pakketten die goed voor jongens kaarten te gebruiken zijn. Eigenlijk is het dan alleen maar een schets volgen, beetje eigen interpretatie en kláár. Hier is #1, ik heb de schets van CPS #172 gebruikt.


Two boys, two birthday parties, two birthday cards for a boy! It's a good thing I sometimes buy a complete paper pad with colors you can use for boy/masculine cards. It makes making a card for a boy easier. I used the CPS sketch #172 for this card.

Gebruikte materialen/used materials:
Cardstock for cardbase: SU, very vanilla
Designer Paper: We R Memory Keepers, White out, explore
Tools: crimper
Ribbon: stash
Button: stash
Floss: Karen Foster, scrapper's floss, tan

2 opmerkingen:

  1. Tjonge, wat heb je weer mooie kaarten gemaakt Eveline!! Super en dat inpakpapier is een geweldig idee en ziet er erg leuk uit!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel stoer, maar wel heel leuk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.