Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

zaterdag 29 mei 2010

Caardvarks mei 2010

Simone heeft vanavond een feestje. Een 25-jarige bruiloft en of ik een kaart kon maken. Natuurlijk doe ik dat! Ik heb één van de twee schetsen gebruikt op het Caardvarks blog.
De ovalen met de letters heb ik met de cricut uitgesneden.


Simone has a party tonight. It's a 25th wedding anniversary.

Gebruikte materialen/used materials:
Cardstock: Bazzill, black, red and silver unknown
Stamps: Papertrey ink, vintage labels
Ink: SU, real red
Die: Spellbinders, labels 1
Cricut: Jasmine, all 3 ovals.
Bling: Kaisercraft.

8 opmerkingen:

  1. Fijne kaart, zwart en rood een mooie combinatie.
    Grjtes
    Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo hé je bent goed op dreef deze week!
    al weer een leuke kaart!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zeg!! wat heb je allemaal al leuke en mooie dingen gemaakt!! super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurencombinatie! Erg leuk! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Perfect Eveline! I love this color combo!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What a cute card!! Just beautiful!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.