Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 6 november 2009

2S4Y, Laura's sketch 38, een verjaardagskaart.

Nog maar een verjaardagskaart. Omdat het zo'n gepiel is met die kleine lettertjes van de JustRite stempel heb ik van de week een paar keer deze tekst gestempeld. Komt nu al van pas. Verder is het een hele simpele recht toe recht aan kaart. Ik heb de schets van 2S4Y gebruikt. Het nieuwe DT is bekend. Er zat veel moois tussen wat zij gemaakt hebben.


A fairly simple card for 2S4Y. Welcome to the new Design Team. I saw some beautiful cards.

Materials used;
Pre-scored card
Designer Paper: K&C
Stamps: JustRite stamp
Punches: SU, scallop and 1 3/8 circle punch
Distress Ink: Ranger Tea dye.

3 opmerkingen:

  1. Very pretty!
    Thanks for playing at 2S4Y!
    Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo, bedankt dat je weer eens langs kwam op mijn blog. Mooi kaartje heb je weer. Ik hou van dat Wild Saffron papier. Ik heb er een mini album mee gedaan en 2 Turkey kaarten, te zien op m'n blog. Waar haal jij je Just Rite stamps vandaan? Pipoos? Of online? Een aantal mensen zijn er op zoek naar in Engeland. Je kan ze hier niet krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.