Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 29 oktober 2009

Laatste Halloween kaart.

Nog een kaart gemaakt voor Halloween, ik stuur deze altijd naar familie en vrienden en ik kwam er nog een tekort. Ik heb de schets van 2S4Y gebruikt. Geen makkelijke schets en ik heb deze gedraaid omdat dat mij beter uitkwam.


Not an easy sketch this week on 2S4Y. I turned it because that made it easier to make this card. This will be my last Halloween card for this year.

Materials used:
Bazzill: Kraft, green and purple cardstock
Basic Grey: Eerie collection 6"x6" paperpad and stickers
Halloween image: download from the Internet
Imaginisce: I-top tool for big brad
.

8 opmerkingen:

  1. oh so cute!! fabulous Halloween card!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Good luck girl with my giveaway! I did add some hints to the post that might address some of your comments regarding the HSN folders...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That is the great thing about sketches - you can use them in any way that suits you best and I love how your card turned out

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje wederom en bedankt voor het meedoen bij 2sketches4you.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ooh love that button in the middle - how cute is that!
    Thanks for sharing
    hugs
    Kazan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hihihi, eigenlijk moet ik zeggen wat een griezel, maar ik vind hem zo leuk! Ook het kaartje met de "wens" is mooi bijpassend! En ik wens je alvast: Happy Halloween!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, moeilijke schets maar bij jou is ie toch heel goed gelukt!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.