Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 22 juli 2009

Dutch Card Lovers sketch #8.

Drie dagen geleden al begonnen met deze kaart maar vandaag had ik pas tijd om deze af te maken. Ik vind dit een leuke vorm en ga deze zeker vaker gebruiken. Het papier is van My Minds Eye.



This is a card for Dutch Card Lovers, you had to make a Thri-Shutter card. I had never made one before but I really like the shape of this card. I used DP by My Minds Eye.

7 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworden en wat een leuk papier he! Ik ben er ook mee bezig, maar er komt niets van terecht. Inspiratie is weg! HELLUP!! Ik heb vanmiddag een bestelling gedaan hoor voor MMEpapier. En krijg net een berichtje dat het al op de post is!!!!
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, stunning! What a beautiful fold!

    (-: Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk geworden!
    Prachtige serie papier ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is leuk geworden, en wat een super papier! :))
    Bedankt voor het meedoen.

    Groetjes rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a GREAT card, Eveline!!!!! Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig Eveline, heel leuk zeg deze vorm!!!
    En mooi papier gebruikt :)
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg leuk hoor ik ben er nog niet aan toegekomen misschien vandaag nog.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.