Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

maandag 18 mei 2009

Cuttlebug Be Inspired #31

Maak een 3D project was de uitdaging van deze week op het blog van de Cuttlebug Challenges. Ik heb dit kleine boekje gemaakt. Het zijn 4 uitgestanste label 4 vormen van de nestabilities. Het boekje is 2 3/4" bij 2 1/8". Het wordt een cadeautje voor mijn moeder. Heeft zij ook eens foto's van haar kleinkinderen bij zich. Dus mam, als je dit leest, het is voor jou.




Anything but a card was this week's challenge on the Cuttlebug Challenges blog. So I made this little book for my mother to keep in her purse. It's cut with the labels 4 nestabilities. I bought these last Saturday. I used the Cuttlebug and an embossing folder for some of the pages but I didn't use to many embellishments so it wouldn't be too bulky.

6 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan hoor! Vind het een leuk boekje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhh...Eveline, this is soooo beautiful...I adore this little project! Thanks for playing along with us at the Cuttlebug Challenge blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk boekje heb je gemaakt, je moeder zal er wel erg blij mee zijn!!!
    groetjes Marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig boekje, ze zal er inderdaad erg blij mee zijn! Geweldig om zo iets te krijgen!!!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful book Eveline! I love the shape and those fabulous papers!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief boekje! Ik vind je papier ook geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.