Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 24 april 2009

CPS#112

Vrijdag middag, schitterend weer, en ook nog wat inspiratie om een kaart te maken voor CPS. Weer zo'n aparte schets om mee te werken.

Het papier is van SEI, de bloemen heeft Mariëlle gemaakt, ze kan ze in heel veel kleuren maken en als je een stukje CS opstuurt maakt ze de bloemen in de juiste kleur, ze zijn 50 Eurocent per stuk. De stempel is van SU.



Sweet and simple. I liked the sketch to work with. I used three flowers my friend Mariëlle makes. She makes these in all different colors and you can buy them through her blog. The DP is by SEI and the stamp is SU.

6 opmerkingen:

  1. Een super kaart Eveline!!! Erg mooi, ook een mooie schets.
    En de bloemen van Mariëlle zijn geweldig.
    Vallen nu extra mooi op.
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So clean and graphic!! Loving the white with the bright colored flowers! Great job with CPS 112!

    ~Lea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart zeg! mooi gemaakt hoor!
    gr. marielle

    BeantwoordenVerwijderen
  4. love the clean feel of this~ superb work! thanks for using the cps sketch this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your card is `gorgeous` Eveline:)♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel eenvoudig gehouden, maar daardoor superleuk! Die frisse kleuren blijven erg mooi uitkomen!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.