Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

donderdag 26 maart 2009

CardPatterns sketch#7

Alweer de zevende schets voor CardPatterns. Ik was het papier van MM nog niet moe dus heb ik er nog een kaart mee gemaakt. De ovalen heb ik met mijn nestabilities uitgestanst, eerst een ovaal uit het geruite papier en toen met die zelfde ovale stans en een stans met scallops tegelijk het bloemenpapier, De kaart zelf heb ik door de Cuttlebug gehaald met de swiss dots embossing folder. De grote vlinder is ook van Spellbinders en de kleine mijn trouwe Double Do stans. De rand onderaan heb ik uitgeponst met een SU randpons. De tekst stempel is van Kars.



Already the 7th sketch for CardPatterns. Time sure goes fast.
I used some MM paper from the Flower Patch paper pad. I cut the ovals with nestabilities, first I cut an oval from the background paper and then with the oval die and a scalloped die the paper with the flowers. The big butterfly is also by Spellbinders. The little one is a Dutch die. I used my Cuttlebug for the background and a SU punch for the border. The text says "Happy Birthday" in Dutch.

13 opmerkingen:

  1. Prachtig, heel mooi en die vlinders zijn zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. VERY pretty!! Love the color combo - that paper you used is gorgeous!! The butterflies are so pretty. Thanks for playing along with us, nice job with the sketch.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeetje mina, heb je je inspiratie weer terug, Eveline!! Ga zo door. Hij is weer prachtig!! Ik kan ook al geen genoeg krijgen van mijn MM-blokje! Ik ben gauw ff een kaart voor 2s4y aan het maken, want ik mag niets van scrappen meenemen naar Limburg!!!! :-( 3 dagen zonder. Heeeeelllllluuuuup!!! Ik zie maandag wel weer wat je nog meer gemaakt hebt.
    groetjes,
    Sandra :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Was jij niet degene die even geen inspiratie meer had?'Alleen 's nachts zeker, toen je lag te slapen! Je inspiratie laat je niet in de steek hoor met weer zo'n prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind dit echt een schatje, die vlinders en het papier bij elkaar gewoon super!
    gr. Mariëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eveline, this is delightful! Love that window with the embossing inside. Those butterflies are so cute, too. So glad you could play along again!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Eveline!!
    I've been missing you over at the Cuttlebug Challenge - I hope you'll come join in again soon!

    I have tried and tried to contact that company about those dies and have never heard back them. But I so appreciate you being willing to help me out!!

    Have a beautiful day! It was 72 here yesterday but we are now in the middle of a blizzard! Crazy Texas weather!!!

    best,
    cassie
    http://www.cuttlebugchallenge.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig, prachtig!!!

    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How pretty, I love the way you cut the oval aperture then framed it.
    hugs
    Enfys

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor je complimentje. Jij maakt ook mooie kaarten. En je foto's vind ik trouwens ook prachtig!

    Groetjes,
    Loes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. I love this card.. thank you so much for sharing!

    Jessica Lynn

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo, ben hier voor het eerst en vind jouw kaarten echt prachtig.
    Zelf heb ik toevallig lang in Etten-Leur gewoond maar ben er al weer even weg. Mijn ouders wonen er nog steeds.
    Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.