Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

woensdag 14 mei 2008

Vakantie

Wij hebben een super midweek gehad. Veel te kort natuurlijk.


Dit was het uitzicht vanuit ons slaapkamer raam. Je waande je echt in het buitenland. De omgeving is zo anders, de mensen zijn niet te verstaan. En het weer was zo goed!!!

Dit was ons onderkomen. We hadden de keuken en een toilet op de BG, op de eerste verdieping de woonkamer en op de bovenste verdieping 2 slaapkamers, badkamer en nog een toilet. Prima accomodatie en super schoon, toch wel iets wat ik belangrijk vind.

Dagelijks 10-uurtje, je zit in vlaaienland tenslotte.

Het labyrint bij het 3-landen punt, 30 to 45 minuten staat ervoor om in het midden te komen en dat klopte ook wel. Maar we hebben het gehaald.

IJsje waar ga je met dat meisje heen.

This is where we went during the May break at school. We had 2 weeks off. Jack was free too. The first week we painted Tom's room and the second week we went to a place in the south of Holland. There the scenery is totally different from the rest of the country and they speak different so it's as if we were abroad. We had the best weather you can wish for. We had a super time.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.