Hallo en welkom op mijn blog Ditjes en Datjes. Ik deel hier mijn creatieve projecten.

vrijdag 21 maart 2008

Knotgekke kaarten en scrapdagen

Ik heb een leuke dag gehad. Nog nooit op een beurs geweest dus ik was heel benieuwd hoe het zou zijn. Gezellig dus. Niet zo super druk omdat de beurs 3 dagen is i.p.v. voorheen 2 dagen dus men komt wat meer verspreid. Mijn taak was het helpen met de workshop, een hele leuke die ik zelf ook ga maken. Verder genoeg tijd gehad om zelf te winkelen en ik heb hele leuke dingen gekocht. Stempels, thickers, lint en embossing folders voor de cuttlebug. Als ik een volgende keer gevraagd word om mee te gaan doe ik dat.
Tom had ook een super dag gehad. Hij had in de F-16 simulator mogen zitten en ook mogen vliegen. Hij was maar 1x gecrashed. Hij had ook veel leuke dingen gehad, een F-16 demo team T-shirt, notitieboekje, een pen, voor mij had Jack een knaloranje paraplu meegenomen waarop ook het F-16 demo team logo staat.
Simone was natuurlijk gewoon naar school geweest en daarna moest ze naar paardrijles. Omdat ze alleen thuis was heb ik haar geld meegegeven om op een paard te rijden i.p.v op een pony. Zij ook weer blij. Iedereen een goede dag gehad.

1 opmerking:

  1. Komen die knotsgekke kaarten en scrapdagen ook naar Friesland?
    Ben gewoon jaloers. Volgende keer kom ik logeren en ga met je mee!

    Doeg,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je een bezoekje aan mijn blog bracht. Ik wens je nog een prettige dag.

Thank you for visiting my blog. Have a great day.